خدیجهخدیجه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

@دخترگلم خدیجه ! آینه ی کوچکم@

خبری بسیارشادکننده!!!

1391/10/29 16:42
نویسنده : مامان و بابا
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم !

تازه خبردارشدم که 1ماهه مهمون دلم شدی!!

خیلی ذوق کردم آخه تازه تصمیم گرفته بودیم که نازگلی

 مثل تو رو داشته باشیم دو سه ماهی بود که

 اسم زیبا ومتین خدیجه رو برای نامگزاریت نیت کرده بودیم

 وحالا باکمال تعجب، 1ماهه که تشریف آوردی

 آخه من فکر میکردم حالا حالا ها طول بکشه بیای.

ببین خدا چقدر ازاسم پاک ومقدس خدیجه خوشش میاد که

زودی به محض نیت اسم ،نامدارشو به دنیا میاره!!!

 باور ازبخت ندارم                  که تو مهمان منی

 لحظه لحظه منتظرآمدنتم که تورو با اسم زیبات صدا بزنم.

هلاک اسمتم خدیجه جون .

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان ماهان
29 دی 91 16:53
مبارک باشه قدمش مامانی.
هستی
29 دی 91 17:01
سلام ای جان مبارکتون باشد انشاالله دوران بارداری و زایمان سلامتی را سپری کنید و به راحتی خدیجه خانم گل را در بغل بگیرین حالا از کجا معلوم دختره شاید گل پسر باشه؟ اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مامان حسنا
29 دی 91 17:17
سلام عزیزم ایشالا مبارک باشه....خوشحال میشم به وب دخملی منم بیاو تبادل لینک کنیم
مامان حسنا
1 بهمن 91 11:33
سلام عزیزم نی نی جونت چطوره
مامان حسنا
2 بهمن 91 10:55
سلام مامانی عزیزم اسم دختر من حسناس گفتم اگه دوس داری اسم دخترت رو مثه اسم دختر من خدیجه حسنا بزار
خلوت یک مادر
26 بهمن 92 13:33
اسم زیبایی ست... مبارکش باشه! البته اون دنیا بیشتر قدرشو خواهد دونست وقتی خود رسول الله (ص) به خاطر این نام ارجمند دستشو بگیره و شفاعتش کنه... احسنت به شما پدر و مادر فرهیخته و با فرهنگ!
نیروانا
4 آذر 93 13:54
خیلی احمقی
مامان و بابا
پاسخ
نوش جونم مادر!یادته بخاطرپیامبرچقدربهت زخم زبون زدن!! یادته حتی درحساسترین دورانت موقع زایمان تنهات گذاشتن! آخه اون دوران عصرجاهلیت بود دیگه هنوزعقلشون رشد نکرده بوداما حالاچی؟؟!! حالا که ادعای روشنفکری دارن چرانمیفهمند؟!!! مادرنوش جونم که منم دارم مث تو زخم زبون تحمل میکنم. توبخاطرپیامبرمن بخاطرتو، آخه منم مثل توعاشقم خدایاشکرت بخاطراین شناخت ومعرفت دیوووووووووونه تم مادر!