خدیجهخدیجه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

@دخترگلم خدیجه ! آینه ی کوچکم@

رهایی🌺🌼🌻🌹

1396/12/14 7:09
نویسنده : مامان و بابا
424 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوست خوبم!سلام تنهای زیبایم.وقتی به گذشته ام فکرمیکنم میبینم که چقدرازتوغافل بودم!چه روزها که بخاطرسختیهای زندگی تحت فشاربودم و قدرت بینهایت تورا فراموش کردم.دنبال غیرتو بودم وخواستارمحبتهای آنها و تورا که مهربانترین مهربانان وآفریینده ی عشق بودی فراموش کردم.توگنج نهانی درکنارم بودی ومن به دنبال دنیایی ناچیزو تمام شدنی بودم.چه شبها که ازناامیدی گریه میکردم درحالی که همه چیز دست تو بودهمه چیزتحت سلطه وامر تو که بایک اراده،موجودش کنی...آه که چقدر ازتو دوربودم وحال که آن روزهای سخت گذشته ام سپری شده واوضاع زندگی ام بهترشده میبینم که دل نگرانی هایم بیهوده بودافسوس وحسرت میخورم که بایدبه تواعتمادی بیشترمیکردم واینهمه بی تابی نمیکردم هرچندکه دعامیکردم و توسلاتی داشتم امابایدبیشترازاینهابه تو،توکل میکردم وبیشترحواسم بهت بود.الان که اوضاع خوب شده فقط تو خوبش کردی وآن مشکلاتم تنها ازجانب تو حل شد نه کسی غیرتو!البته زندگی دنیاهرگزبدون سختی نیست وبعضی ایام، سختی ها فقط کمی آسانترازقبل میشوندودراین سختی ها انسانها را می آزمایی تاخودشان متوجه شوندکه ایمانشان به وجودت به قدرتت به مهربانیت چقدراست...کاش هرگز فراموشت نکنیم نه درسختی نه درآسایش...نه ازدست دادن نعمتی ناامیدو نگران ونه باداشتن نعمت هایت مغرور...تنهانگاهمان به توباشدکه سرچشمه ی نعمتی وهمه چیز دست توست.ودراین گذرایام وحوادث روزگار تنها بایادتوبودن میتواندثمره ی زندگیمان باشدوگرنه برد وباخت دنیا گذرا است و دوامی بر درد وآسودگیش نیست....
دوستت دارم ای سرچشمه ی دوست داشتنی ها



ای دوست صمیمی وجدا ناپذیر و ابدی من.


دخترگلم ،خدیجه ی زیبای من!توهم همیشه حواست باشه که ازپس این گریه ها وخنده های دنیا که گذراست فقط یاد خدا درطول زندگی،ماندگاره وهمیشه برای انسان آرامش میده.فقط پس ازمدتی سپری شدن عمرانسان که به گذشته ش نگاه میکنه حسرت دوستی بیشترباخدا دردلش موج میزنه وهمش افسوس میخوره که ای کاش بیخیال حوادث میشدم فقط حواسم به صمیمی شدن باخدابود.برای همینه که یکی ازنامهای آخرت یوم الحسرته که انسان هرنفس ازدنیا راکه بدون یادخدا گذرانده درآخرت براش حسرتی عظیم میشه...
انشااله توهیچوقت دچارچنین حسرتی در دنیاوآخرت نشی وهیچ حادثه ای درطول زندگیت حواستو ازیادخدا ودوستی باخالق مهربانت غافل نکنه...............
که دوستی باخدا یامشکلاتت رو حل میکنه یااینکه تحمل مشکل رو برات خیلی آسون میکنه.


وهمیشه این آیات سوره ی طلاق درذهنت باشه که:ومن یتق الله یجعل له مخرجا ویرزقه من حیث لایحتسب ومن یتوکل علی الله فهوحسبه ان الله بالغ امره قدجعل الله لکل شی قدرا
هرکس تقواپیشه کندخدا برای او راه رهایی ازمشکل رو بازمیکنه
وبخاطرتقوا وگناه نکردن به او روزی بی حساب میده ازجایی که فکرش رو هم نمیکرد
وهرکس به خداتوکل واعتمادکنه وهمه چیز رو بسپره برست خدا،خدابرای او ازهرفکرو کمک خودش ودیگران کافیه وخودش حلش میکنه


پسندها (6)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
14 اسفند 96 7:48
هر روزتان پرباشه از نگاه خدا❤
شادی زندگیشادی زندگی
3 مهر 97 15:08
متنتون عالیهگلمن هم شمارو دنبال کردم ممنون میشم باز هم پیجم سربزنینستاره