خدیجهخدیجه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

@دخترگلم خدیجه ! آینه ی کوچکم@

شبیه هیچکس!!🌷🌷🌷🌷🌷

1397/4/9 5:22
نویسنده : مامان و بابا
827 بازدید
اشتراک گذاری

شبیه هیچ کسی و هیچ کس شبیه تو نیس

من چه دارم که تو را درخور؟!؟ هیچ

من چه دارم که سزاوار تو ؟!؟ هیچ

توهمه هستی من ،توهمه زندگی من هستی

توچه کم داری؟!!!!!   هیچ

💖💖💖💖💖💖💖

تو اون عشق نابی 

تمومی نداری تمومی نداری تمومی نداری

اگر یک شخص غنی که به او اطمینان و اعتماد داری به تو بگوید نگران نباش و غصه بدهی‌هایت را نخور، خیالت راحت باشد، من هستم، ببین این حرف او چقدر به تو آرامش می‌بخشد و راحت می‌شوی.

🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛

خدای مهربان که غنی و تواناست به تو گفته است «الیس الله بکاف عبده»: آیا خداوند برای کفایت امور بنده‌اش بس نیست؟

یعنی ای بنده من، برای همه کسری و کمبودهای دنیوی و اخرویت من هستم. این سخن خدا چقدر انسان را راحت می‌کند و به او آرامش ‌می‌بخشد. لذاست که فرمود: «الا بذکر الله تطمئن القلوب»: دل‌ها با یاد خدا آرامش می‌یابند.

پسندها (11)

نظرات (5)

مامان و بابامامان و بابا
9 تیر 97 5:58
خدایا توبرایم کافی هستی چون منبع تمام نشدنی عشق ومحبت وجود وکرم و عزت وبی نیازی ....هستی❤ به امید مطالب  زیبای  دوباره ی شما دوست عزیزم🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بابا و مامانبابا و مامان
9 تیر 97 6:10
عالیهگل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 تیر 97 14:07
💐💐💐💐 🌸🌸🌸 💙💙 🍀
مامان صدرامامان صدرا
9 تیر 97 17:34
بسیار عالی  بود متن ❤❤❤
مامانیمامانی
9 تیر 97 17:50
کاش واقعا باور می کردیم که خدا به تنهایی برای همه ی ما کافیست