خدیجهخدیجه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

@دخترگلم خدیجه ! آینه ی کوچکم@

فقط شخصم را نبین!

1395/4/17 19:24
نویسنده : مامان و بابا
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

21تیر روزعفاف وحجاب پیشاپیش گرامی باد.

 

 

 

 

حجاب یعنی احرام سیاه چون کعبه شدن.

 

حج شکوهمند حیا و حاجیه گمنام شدن

 

طواف میکنند فرشتگان، بانوی محجبه را....
 

 

دختران روسی باحجاب برتر! گوی سبقت را ازما ربوده اند!!

دختران روسی باحجاب برتر.گوی سبقت را ازما ربوده اند

 

 

چادرم هویت من است!

 

سنگرمن است !

 

پشت آن امنیت دارم .اسلحه ی من است!

با آن جهاد میکنم هم  با نفس درون و بی بند وباری،

هم با آنها که مرا فقط بخاطر

شخصم میخواهند نه شخصیت وانسانیتم!!!

چادرم نشان اعتمادبنفس من است.

چون هرگز نمیترسم که دیگران خود واقعی مرا

 

بنگرند و صورتم را پشت هزاران رنگ آرایش

 

پنهان نمیکنم وجسمم را به نمایش عموم

 

نمیگذارم.چادرم چون سیاهی شب،

 

صورت ماه و بی ریایم را دربرمیگیرد.

 

خدایا تورا شکر بخاطرنعمت زیبا و امن حجــــــــــــــــــــــــــــاب.

پسندها (4)

نظرات (1)

بابا و مامانبابا و مامان
20 خرداد 97 6:45
سلام مرحبا به اینهمه اعتمادبه نفس شماگلمحبتگل